Klant is Koning is een uniek concept om uw bedrijf of organisatie een positieve boost te geven!

Contactmomenten van medewerkers met klanten zijn bepalend voor het succes van uw bedrijf/organisatie. Middels ons concept is gebleken dat wij op een positieve wijze op langere termijn een team kunnen motiveren. Onze achtergrond is de hospitality business, waarin wij al ruim 12 jaar succesvol zijn.

Door onze jarenlange ervaring vanuit de hospitality weten wij wat voor invloed de houding van de medewerkers heeft op uw bedrijf/organisatie en de resultaten. Onze werkwijze is inspirerend en motiverend, wij richten ons op een maximale proactieve houding van uw team en zetten de klant in alles centraal!

Hoe?
Wij combineren enthousiaste presentaties, Mystery Visitor bezoeken/Calls en het ‘Uw Mening Telt systeem’ zodat er een constante feedbackstroom ontstaat.

Wij zijn inmiddels werkzaam voor diverse organisaties in de zakelijke dienstverlening en de retail.

“Winst is geen drijfveer, het gaat altijd om de klant”

Wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen, neem vrijblijvend contact met ons op!