Mystery Visitors

Onze Mystery Visitors zijn de ogen en oren van Klant is Koning. Zonder hen zouden wij de ondernemers niet van feedback kunnen voorzien. Zij spelen een belangrijke rol in onze bedrijfsvoering en wij hechten er dan ook veel waarde aan om onze Mystery Visitors goed te trainen en op de hoogte te houden van de ontwikkelingen.

Om ervoor te zorgen dat onze Mystery Visitors optimaal voorbereid zijn op hun taak, selecteren wij alleen Mystery Visitors met voldoende werkervaring, oog voor detail en een kritische instelling. Daarnaast geven wij meerdere trainingen per jaar, op verschillende locaties. Zo kan iedere Mystery Visitor het trainingsprogramma volgen.

Onze Mystery Visitors zijn verspreid over het gehele land.

Denkt u een goede Mystery Visitor te zijn?
Bent u iemand die;
– zich opbouwend kritisch kan opstellen en deze feedback duidelijk kan overbrengen
– het leuk vind om onze trainingen te volgen
– communicatief sterk is
– integer
– het een doel op zich vind om mee te werken aan de klantvriendelijkheid binnen bedrijven

Kunt u zich vinden in bovenstaande criteria? Meldt u zich dan aan via info@klantiskoning.eu Graag ontvangen wij een CV en een uitgebreide motivatie, waarin u uitlegt waarom u geschikt denkt te zijn als Mystery Visitor. Let op; er is geen werkgever-werknemer verhouding tussen de Mystery Visitor en Klant is Koning.